PdaTurk'e hoşgeldiniz

iphone,pda,pdaturk,navigasyon,samsung,omnia,htc,pda inceleme,android,blackberry,xda,türkçe rom,rom yükleme,pda simkilit kırma,igo,mio,pda hard format,pda soft format,igo map,turkcell,vodafone,avea,nokia,sony ericsson,navturk,pda programlar,pda tema

Samsung Omnia Pil süresini uzatma

Gönderen Ali Yarkın 05 Kasım 2009


Telefonun en büyük özelliği açtığınız programları kapat dedikten sonra birçoğunun arka planda çalışmasıdır, bunu ilk zamanlar fark etmeyiz ve buda pil tüketmemizi sağlar. Bundan dolayı Omnia mızın sağ üstteki düğmeye basılı tutarak yada ekrana aşağıdan yukarı doğru hareket ettirerek açacağımız görev değiştiriciyi kullanarak kapatabilirsiniz. Ben daha kolay ulaşabilmek için bu programın görevini değiştim tavsiye ederim. Ana menü / Ayarlar / Düğmeler… bölümünden Ana menüye Görev değiştiriciyi atadım , Ana menü basılıya da Ana Menüyü atadım böylece düğmeye basılı tutarak değil sadece basarak Görev değiştiriciyi çalıştırıyorum daha kolay oluyor.
Ayrıca ekranın açık kalması , wireless veya gprs bağlı kalmak, GPS kullanmak , sürekli menülerde gezmek gibi işlemler hep pili bitirmemize yol açar unutmamak gerek. Pillerimizi sık şarj etmekten çekinmeyin çünkü ömründe fark yaratmıyor. Gerekli bulduğunuz an şarja takabilirsiniz. Pil ömrü 1000 saatse bu tam boşken doldurma değeri olup ufak şrjlar bu sayının azalmasına yol açmaz. Sadece zaman zaman tam bitirmeye yakın şarj yapmakta fayda var sistem körlenmesin diye. Pillerin geneldeki ömrü Telefonumuzdan pekte kısa olmuyor artık dert etmeyin zaten pil teknolojisi de değişti yeni piller gelecek bilginizde olsun.

0 yorum

Yorum Gönder